Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 27 de desembre del 2013

ARA CAP D'ANY

Bon dia, com han anat les festes de Nadal? i els dinars familiars? em consta que alguns de vosaltres esteu una mica saturats de les famílies polítiques, no us agobieu ja no les tornareu a veure fins d'aquí mooooolts dies, jeje, potser ja fins el proper Nadal, així que ja és "aigua passada". 

Nosaltres molt bé, tranquils, a casa dels papes amb el tiet i amb molta tranquil·litat. Bé, el tiet no va estar tan tranquil, com només el veuen dos cops l'any ens vam aprofitar una mica d'ell i els nens s'ho van passar d'allò més bé jugant-t'hi i molestant-lo. Què coi, que exerceixi de padrí que li toca (què dolenta soc quan vull jejeje) 

Ara toca preparar el Cap d'Any. Aquest any el 31 el fem solets a casa i l'1 venen els cunyats a dinar. Feia anys que no feia un dinar per aquestes festes a casa i em venia de gust. Encara no sé què faré, així que vaig a buscar unes quantes idees per Sant Pinterest i tots el blocs que segueixo. De moment ja en tinc un parell, us ho ensenyo:
Pinterest, tauler de Nadal
Per al menú (Pinterest, tauler de Nadal)


Una garlana de benvinguda
Una garlana de benvinguda (enllaç foto)

 Noms per la taula (enllaç a la foto)
 Noms per a la taula (enllaç a la foto)

Per últim idees per fer de menjar:

Solomillo Wellington (enllaç)
Pastís de llimona (enllaç)

A veure què en sortirà de tot això. Ja us ho contaré. 


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.