Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 23 de desembre del 2013

LA IL·LUSIÓ NO ÉS NOMÉS A LA LOTERIA.

El 14 és el meu número preferit, recordo quan ho vaig decidir, era petita i era simplement perquè el meu germà ho havia dit. Si per ell era el 14, per a mi també, és clar (i això fa exactament el meu fill petit amb el seu germà, el seu ídol). 

Però si em paro a pensar realment, el 14 és el meu número de la mala sort. Quan tothom tem al dimarts-13, jo em saltaria el dimecres-14, sempre tinc problemes en aquest dia. 

Així que, no espero massa coses bones per al proper any. No espero que sigui un gran any ni una meravella d'any. Em conformo amb que sigui passable i sense massa sotracs. I per això li vaig a buscar les 14 coses positives que em pot portar l'any vinent:

1. Bona salut per als meus fills.
2. Que el meu home se senti més fort i millor cada dia.
3. Que els meus pares es mantinguin com estan.
4. Que tots tinguem feina, nosaltres, germans, cunyats i cunyades.
5. Que els meus fills siguin molt feliços durant aquest any (i els següents, per descomptat).
6. Que segueixi havent-hi la xispa d'innocència que té el meu fill gran.
7. Que el petit em segueixi demanant pessigolles amb el seu somriure.
8. Que la meva sogra pugui relaxar-se.
9. Que el meu nebot guanyi molts partits i el seu pare segueixi tan orgullós.
10. Que la meva amiga/germana mantingui la família més maca del món. 
11. Que "puntoyaparte" es faci molt gran.
12. Que tots fem pinya. 
13. Si vol, també em pot portar alguna cosa material, la llista és inacabable ;)
14. I per últim i sé que impossible, poder veure les notícies amb un somriure d'orella o orella.
I vosaltres què n'espereu del 2014?.

2 comentaris :

  1. Se abrió la veda para poder publicar comentarios y aquí va el primero de los muchos que pienso hacer en este blog tan especial, el blog de mi AMIGA...

    Siempre me había preguntado cuando se "atrevería" a hacerlo y por fin se ha decidido... Y desde luego que vale la pena!!

    Aunque se de buena tinta que interiormente se va a poner roja como un tomate y que cuando lea esto va a pensar: "...ya está, ya lo ha hecho..." quiero contaros como es mi AMIGA... Nos conocemos desde pequeñas y en total somos 3 ("las supernenas"), he de decir que además de amigas también somos comadres y siento auténtica devoción y admiración por las dos. Siempre que podemos aprovechamos para pasar un rato juntas, hablar (sobretodo yo.. si, ya lo se!), reir, pasear, tradición que llevamos haciendo ya varios años y que espero sigamos manteniendo de por vida, ya que es una de las mejores cosas que hago a lo largo del año... Bueno, a lo que iba... mi amiga es tímida, sensible, inteligente, detallista, con un corazón grande, muy grande, pero sobre todo es UNA GRAN PERSONA. Sabe escuchar, da buenos consejos, es generosa, quiere a los suyos, por todo esto forma parte de mi vida porque me encanta como es y lo que hace.

    Lo que deseo para este 2014 es, desde luego, que las 14 cosas positivas que deseas para este año se cumplan (una detrás de otra, sin prisa pero sin pausa). Yo no he hecho una lista, pero a los míos les deseo lo mejor de lo mejor, salud ante todo y un año un poquito más bueno que el anterior, a poder ser a todos los niveles!!!...

    Añadir por último que a día de hoy me proclamo Presidenta del Club de Fans del blog de mi comadre La Pètal. Me encanta!!!

    Te quiero!!!
    La padrinilla del peque de la casa
    www.puntoyaparte.net

    ResponElimina
  2. Me has dejado sin palabras, snif.
    Te quiero un montón!!!!

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.