Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 11 de desembre del 2013

NADAL

Cada dia vaig aprenent una cosa més per al bloc. He començat des de zero, m'he llençat a la piscina sense saber-ne absolutament res, així que cada dia hi haurà un nou canvi per aquí. Algun dia això semblarà un bloc normal, potser quan ja m'hagi avorrit d'ell. Espero que no. De moment avui, hi ha una fletxa per pujar a dalt.

Esteu preparant ja el Nadal?, a casa si. Com cada any, fent les coses a corre-cuita. No sé com m'ho faig, cada any dic que començaré amb temps i sempre vaig tard. Fins que no decideixo la temàtica i els colors que vull utilitzar, passen un munt de dies. Us passa a vosaltres?. Jo per aquest any vaig decidir que volia l'arbre en blanc i lila, però com no vaig trobar unes boles blanques que m'agradessin, ha acabat en plata i lila que era la segona opció. Li hem penjat les boles, la cinta i els llums, però encara em queden uns detallets, els haig de fer (ho aconseguiré?). El pessebre encara no està posat, també l'hem canviat, aquest any vull que sigui el meu fill petit qui el faci, així que vaig imprimir unes plantilles en paper i entre ell i jo l'estem pintant. Poquet a poquet, no sigui que ens estressem de tant pintar. A mon fill petit li agraden les manualitats, però, han de ser les que ell vulgui i com ell vulgui, no li diguis què ha de fer i com ho ha de fer, llavors s'empipa i no ho vol fer (tossut, com sa mare ;) ). Com a mínim ell ho intenta que el gran quan li parles de manualitats sembla que li demanis de pujar a l'Everest sense oxigen. 






El que si ja he fet, és el mitjó destinat a l'Hospital d'Oxford que la Sylvia Rueda ens demana cada any al seu bloc. Des de fa un parell d'anys que hi col·laboro, crec que és una d'aquelles coses que s'hauria de fer sempre. No vull ni pensar si cap dels meus dos fills estigués malalt a un hospital, i a sobre, hagués de passar els nadals allí. El mínim que puc fer és col·laborar una miqueta en que tinguin un dia més alegre. Per cert, tinc pendent anar a fer-me donant de medul·la. 



Bé, encara em queden moltes més coses per fer. Ja us les ensenyaré. 


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.