Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 20 de desembre del 2013

REGAL PROFES

Avui és l'últim dia d'escola abans de les vacances de Nadal, els nens en tenen ganes, però no sé si jo més. Hi ha qui pensa que quin agòbio tenir els nens a casa durant dues setmanes seguides sense saber què fer i molestant constantment. Per mi no, per mi és un alliberament, m'allibero d'horaris, de deures, d'esmorzars, de control·lar agendes. Ara tenim quinze dies per relaxar-nos i agafar forces per als proper trimestre. Evidentment també seran dies durs, pesats, en els que ells estaran moooolt nerviosos i esverats venen tiós, reis, dinars per aquí i per allí, anades i vingudes de Barcelona, però tot això s'oblida quan els veus les cares de felicitat que fan i l'alegria que tenen durant les festes. 

Bé, i tota aquesta parrafada és per ensenyar-vos els regals que hem fet per a les profes, per agrair-los l'esforç que fan amb ells (que no és poc) i per desitjar-los que passin unes molt bones festes. A mi m'agrada que en el regal de les seves mestres participin ells. Vull que el facin ells, però com són de la llei del mínim esforç ja busco coses en les que no hagin de treballar massa. Així aquest any hem fet una caixeta en forma d'arbre de Nadal per posar-hi bombons.
La del gran

La del Petit

 La plantilla de les caixes la vaig descarregar de la web de Canon Creative Park, les vam imprimir i les vam retallar i muntar. Com podeu veure a la imatge de la dreta, la caixa no va ser fàcil de muntar i no va quedar del tot quadrada. Mentrestant, ells havien de guarnir la part de sobre de la caixa.

Com vegeu el gran és més minimalista, ordenat, cap-quadrat i ràpid i fàcil que així acabo abans. I el petit és més deixa-m'ho tot que ho vull posar, tant s'hi queda bé com si no, encara que estigui cap per avall. Però són les seves creacions, així que aquestes són les caixes que avui han anat a escola.

Pd. Ja us vaig dir que la qualitat de les meves fotos no era bona. Aquí ho podeu comprovar.

Us han agradat?


2 comentaris :

  1. que maco!! :) i tot fet a mà!

    http://ideascadoca.blogspot.com.es/

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies!! Ets la primera que comentes. He passat pel teu bloc, m'ha agradat molt. Ja el tinc registrat al bloglovin.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.