Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 16 de gener del 2014

AGENDA

Com us vaig dir, aquí us presento l'agenda nova de la feina. Sé que no hauria de dir-ho, però m'encanta com ha quedat. El meu home diu que és seriosa, però jo no li trobo gens.


Inicialment era negra (no tinc foto). Li vaig posar aquest paper de casetes per davant i, del mateix paper, un globus ben xulo per darrere.


També, al davant, li vaig escriure dins del núvol amb una plantilla de números la data. Penso que ha quedat com si ja hi anés incorporada. 



Les solapes per dins les vaig folrar amb un paper del mateix to verd que forma un enreixat.
El llom és de vellut negre tallat amb un cúter en forma ondulada. A la cinta del punt de llibre li vaig posar un núvol que no surt a les fotos, això ho haig d'arreglar perquè queda molt blanc. L'haig d'entintar una mica.


Per última, vaig posar el nom amb les lletres d'un abecedari que tenia, les vaig entintar de rosa per a que destaquin i ja està.




2 comentaris :

  1. Chulísima!!!!! El año que viene yo quiero una para mí!!!!! Besotes. La padrinilla del peque

    ResponElimina
  2. Es super xula!!! Quan necessiti una, espero q me'n facis una. Jo no la trobo gens seria.

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.