Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 28 de gener del 2014

JOC DE LES FOTOS

Fa uns dies la Roser del bloc P'tit Gat proposava un joc per als nens que em va agradar molt. Es tractava de deixar-los la càmera als nens i anar buscant coses per fer fotos.

I nosaltres ho vam fer, primer vam buscar coses de colors:
Primer vam buscar alguna cosa vermella




Després blau




I finalment verd


Després li vaig demanar que busqués alguna cosa de menjar:



La següent foto era alguna cosa que el representés a ell


Per últim alguna cosa que a ell li agradés molt



Per últim li vaig demanar que fes fotos lliures i això va sortir




Com podeu veure es tant bon fotògraf com jo :s però què li farem, imaginació no li falta. 
El més important és que s'ho va passar d'allò més bé. Després no hi havia que el fes deixar la càmera. 

1 comentari :

M'encanta que em comenteu alguna cosa.