Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 4 de febrer del 2014

FESTA ANGRY BIRDS I

Doncs si, 6 anys ja té el nostre petit, aquell que no vindria mai, del que me n'havia d'oblidar perquè no podria venir mai i del que jo no vaig perdre un bri d'esperança de que arribés algun dia.

6 anys fa que aquell 1 de febrer amb 6 dies de retard jo tornés a ser la dóna més feliç del món. Es va fer sentir des del primer moment i des de lluny sabíem quan ens reclamava. Quan se l'enduien de l'habitació per rentar les infermeres sempre em deien aquell que crida tant és el teu i jo pensava, què bé a ell no el controlaran serà ell el que porti la veu cantant.

I així és, ell té ben clares les coses, sap què vol i quan ho vol. I amb la seva festa no va ser menys. Ja us ho vaig explicar, jo vaig intentar per tots el medis que fos una festa fàcil, de màgia, de cotxes, del circ. Doncs no, ell ho va tenir clar, la festa seria d'Angry Birds. I així va ser.

Sort que no era una temàtica massa complicada i que a Sant Google pots trobar moltíssima cosa, i amb tot això vaig treballar.

Primer de tot vaig fer unes enganxines per posar als xupa xups que portaria a classe (només els deixen portar un petit carmel o detallet), però ell no va voler que hi posessim res al xupa xup, així que van quedar per altres coses. 
Per enganxar a les piruletes
Després vam fer les invitacions, les vaig treure del Pinterest, darrere ell va escriure el seu nom i jo la resta.

No sé per què impreses em van quedar color marró

Per a la decoració del sostre, vaig comprar uns globus de paper dels colors dels angry, vermell, verd (bé, angry verd no n'hi ha, però el blanc quedava malament), blau i groc i els vaig posar els ulls respectius de cada ocellot.

Decoració per penjar al sostre
Després vaig fer una garlana amb rotlles de paper per penjar a la pared.


Per últim vam omplir tot el voltant de la pared amb globus dels mateixos colors que la temàtica. 

Per a la taula, vaig jugar amb els colors verd i vermell, d'un dels angry birds i del porquet que s'ha d'aixafar. 
La meva intenció era comprar galledes de platja amb els dos colors, però no en vaig trobar de cap de les maneres (ja se sap a l'hivern no existeix la platja), però el que si vaig trobar van ser petits gibrells que van fer la mateixa funció.

En vaig comprar dos de grans verds que els vaig decorar amb la cara del porquet i eren per posar-hi les patates. Després un de mitjà on hi vaig posar la cresta de l'angry vermell. I finalment dos de petits que vaig deixar sense res per  no massificar-ho tot.

Per posar-hi les patates

Els plats també els vaig decorar. Cadascun d'ells portava la cara de l'ocell i el porquet. 

Plats decorats
El racó de la taula de la vaixella va quedar així:

Les canyetes dels quatre colors de la festa
També vaig fer uns cartellets per distingir els entrepans i la beguda


Encara em queda ensenyar-vos la pinyata i els regalets que vam donar. Però ja serà un altre dia.







4 comentaris :

  1. Guaiiiii funciona el seguiment, jijijiji ;-) Com t'ho has currat. Sempre q veig una festa tematica penso, l'any q ve m'animo, pero arriba el moment I em desinflo... Em fa pal! M'agraden molt tots els detalls q has preparat I Joan estaria encantat!!! Un petonas

    ResponElimina
    Respostes
    1. A ells els encanta Raquel, ens hem passat dies parlant de la temàtica de la festa.

      Elimina
  2. Joer, menuda currada con los angry birds! Y qué resultados más buenos! El Joan ya pudo estar bien contento...

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ahora está achuchando a su hermano para que escoja la suya.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.