Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 6 de febrer del 2014

FESTA D'ANGRY BIRDS II

Avui us ensenyaré els detallets que vam fer per donar les gràcies per haver vingut a la festa. Si recordeu en l'anterior post us explicava que jo havia fet uns gomets pels xupa xups del cole que el Joan no va voler posar.
Detallets per regalar

Doncs bé, vaig folrar les caixetes dels regals amb paper craft i a cadascuna li vaig posar el gomet . Després ho vam posar tot en forma de paret, com si fos un dels murs que han de llençar els Angry.

Posats com si fos el joc dels Angry Birds
Finalment la pinyata

Pinyata, Angry Bird Space

A mi particularment és una cosa que no m'agrada gens, els nens s'hi llancen com si no haguessin menjat un caramel en la vida i algun acaba plorant (no més de 3 segons). Però a ells els xifla, i una de les principals peticions del meu fill va ser la pinyata. I la va voler d'un dels Angry Bird del Espai i així va ser. Evidentment ningú no va saber què era. Però està feta a petició de l'interessat.

En general la festa va ser un èxit, i això que ens va passar com l'any anterior, que va fer mal temps i vam haver d'estar els 21 nens mes algun germanet i els pares dins de casa una bona estona. Però ells van s'ho van passar d'allò més bé,  que és el que importa.

Qui s'hi pot resistir?
Per la tarda va seguir la festa, aquest cop familiar, amb una bona calçotada com és tradició. I el sol va tornar a sortir.





I això és tot. Aquesta va ser la super festa dels 6 anys. Ara pensarem amb la dels 11!!

3 comentaris :

  1. Q Guai!!! M'agradat molt la idea del mur, super original!!! A mi tampoc m'agraden les pinyates, no se qui nasos vq crear la meravellosa idea de fer q els nens es barallin pel contingut, segur q no tenir fills!!! Per sort les meves passen... Pero et va quedar molt xula. Que bons els calçots, jo penjo poquets pq em senten fatal. Ara a continuar pensant....

    ResponElimina
  2. A mi també em senten fatal els calçots, però un dia és un dia.

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.