Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 21 de febrer del 2014

MES COMUNIONS

Avui us porto més material per a les comunions. Aquest cop són uns recordatoris i un llibre de firmes que vaig fer per la nena d'uns veïns.

La idea la vaig treure del bloc de la Beatriz, TizScrap, ella fa uns llibres de firmes que a mi m'agraden molt. Reconec que soc força clàssica per a les comunions, m'agraden els recordatoris senzills i clars.


El recordatori està fet amb una cartolina rosa i una de blanca amb relleu, superposada amb coixinets per a que li doni volum. A la cartolina blanca, primer vaig arrodonir les cantonades i després  hi vaig troquelar un cercle que vaig retallar una mica per a que quedés una mica més petit que la circumferència on havia d'anar col·locat. Al mateix cercle li vaig troquelar una papallona i el cos el vaig reomplir de Líquid Pearl rosa per a fer conjunt. Al texte hi vaig ressaltar el nom de la nena amb el mateix to usat en tot el recordatori i la data en un color verd poma. 

Llibre de firmes
El llibre de firmes el vaig fer en rosa com els recordatoris. Per la part del llom, la blanca, vaig utilitzar el mateix paper que vaig fer servir en el recordatori. Seguidament vaig posar un paper de papallones. Com a decoració un troquel festonejat amb uns puntets de liquid pearl (això és molt típic de la Tiz, trobo que queda molt bé). Damunt del festó hi vaig col·locar un cercle del mateix paper blanc que vaig entintar de rosa per donar-li més color. El nom el vaig posar d'un alfabet blanc i el vaig deixar d'aquest color per a que destaqués. Li vaig afegir unes floretes i unes papallones.
Per unir els dos papers li vaig enganxar una cinta també festonejada. I li vaig posar dues cantoneres daurades, que a part de protegir-lo m'agrada com queden. Per a l'enquadernació vaig fer dos forats amb la Crop a dile i li vaig posar dos eyelets en forma de flor per a que quedés més bonic. Vaig agafar els fulls amb una cinta blanca formant un llaç.

Així és com li vaig entregar

Aquí dins anaven els recordatoris
Aquesta és una de les primeres coses d'scrap que vaig fer. Em va encantar. Ja tinc pensat el proper llibre de firmes.










Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.