Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 14 de febrer del 2014

TUNEJANT EL MÒBIL

Una de les coses interessants de navegar per la xarxa és la quantitat de coses que trobes interessants per fer i que, al menys a mi, no se m'haguessin acudit.

Pinterest és genial, però és pitjor que el tabac és molt més addictiu, i una de les principals fonts d'inspiració. I el algun lloc vaig veure algú que tunejava carcasses de mòbils.

Jo no tinc un mòbil d'aquests d'última moda, (no estoy por la labor de gastarme el money en mòvil), tinc un que ja fa la feina que vull i força bé de preu i sense casar-me amb cap companyia. Però clar, carcasses i fundes per a ell no en trobo.

Així que, fa temps, vaig decidir que directament decoraria el telèfon. Amb washi tape (és un celo japonès decorat, per qui no el conegui). Però ja estava una mica gastada la decoració i havia de canviar-la. Així que, avui l'he tornat a tunejar.

Així estava fins ara
Ja vegeu que ja es començava a aixecar el washi d'un costat i que per dalt li vaig haver de posar cel·lo també.
Com ja estava una mica cansada del color rosa l'he canviat a un color verdós.

Així com queda ara

Les flors em segueixen agradant molt i per a que no es vegi tant florejat li he posat dues tires de color verd llis. 

He retallat el requadre de la càmera i ja està, tinc telèfon nou. Què us sembla? ràpid i fàcil.







Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.