Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 26 de febrer del 2014

UNA POSTAL

Algun dia d'aquesrs vaig llegir en un bloc algú que deia que tenir un bloc servia per, entre d'altres coses, per crear-nos una obligació a les persones mandroses, i trobo que és ben cert. Jo fins ara totes les coses que feia amb l'scrap eren buscades a Sant Pinterest i copiades (per això algunes no les poso aquí, perquè no sé fins quin punt ho puc fer). Però i gràcies a voler-ho ensenyar aquí, dissabte vaig fer la meva primera postal 100% treta del meu caparró, vaig fer funcionar aquestes coses que tinc completament desgastades anomenades neurones i crec que es van esforçar força.

Un ensenyo la postal que vaig fer per l'aniversari d'una amigueta del petit.


2 comentaris :

M'encanta que em comenteu alguna cosa.