Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 10 de març del 2014

DILLUNS DE LLIBRES - EL PEIX IRISAT

El llibre que us porto avui crec que ja el coneix tothom. A nosaltres ens el va regalar la meva sogra (que juntament amb la padrina del gran, és la proveïdora de llibres d'aquesta casa). I des de que el tenim, en sento a parlar a tots llocs d'ell. 

Quan ens el van regalar, vaig pensar, un llibre més per a l'estanteria que no tindrà èxit. Però no, em vaig equivocar, des del dia que li van regalar al Joan (quan tenia uns 3 i mig ó 4 anys) cada nit volia que li contéssim el conte del Peix Irisat. 

És curtet, unes 30 pàgines amb un text molt curt a cada pàgina i uns dibuixos que atrauen l'atenció. 

Ed. Beascoa
De fet, El Peix Irisat no deixa de ser un conte d'exaltació al saber compartir. Ensenya als nens la importància de saber compartir i que si no ho fas et pots quedar sol. Ho fa, d'una manera molt senzilla i entenedora per als més petits. 

Vegeu que ja el tenim gastat
Posteriorment n'hi ha d'altres, El Peix Irisat viatja al fons de l'oceà o El Peix Irisat i la cova dels monstres marins. Però la veritat no han tingut tant d'èxit com el primer. 

Els dibuixos criden molt l'atenció
El recomano per a nens petitets.  

1 comentari :

  1. Es un llibre ben maco. Ja l'havien agafat a la biblio I el cap de setmana de carnaval el vam tornar a llegir ja q Paula el portava a la maleta viatgera!!! Quina coincidencia!

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.