Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 31 de març del 2014

DILLUNS DE LLIBRES - MONDRAGÓ: EL BAOBAB

Aquest és l'últim llibre que li van regalar per l'aniversari al gran. Jo no n'havia sentit a parlar mai, però arrel d'aquest llibre, he descobert que Mondragó és una sèrie de llibres de l'editorial Everest (Cadí en català) que ja van pel número 7. A part, tenen llibres d'activitats i fins i tot un llibre de jocs electrònic.

Jo no l'he llegit, però al Jordi (11 anys) li ha agradat força i això que és un llibre recomanat per uns 8 anys.

El Baobab, tracta d'uns nens que han de trobar unes llavors per poder recuperar els arbres parlants. Per trobar-les han d'anar a un laberint subterrani ple de trampes. Amb ells va Mondragó que és un drac que no vola i una mica sapastre, però que pel seu amic faria el que fos.

El llibre té 122 pàgines, escrites amb lletra gran. Té forces il·lustracions combinades tant en blanc i negre com color.

A mi em recorda força a la sèrie que fan de Jinetes y los dragones de Mema.

Ara anirem buscant la resta de la sèrie per seguir llegint.

Mondragó. El baobab.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.