Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 25 de març del 2014

FESTA DJ

Com us comentava a l'entrada del Dia del Pare, el 19 de març, fa 11 anys va néixer el nostre fill gran, el Jordi. I aquest dissabte li vam fer la festa amb uns quants dels seus amics. 

Segons ell, de gran vol ser Dj (disc-jockey, a la meva època), encara que jo no ho tinc tant clar, perquè per començar no sap ni qui és la Madonna (aixxx aquest jovent!!). Però bé, això és el de menys, ell va voler la festa de Dj i això va tenir.

Va ser una festa molt divertida, on hi va haver de tot, música, esports i fins i tot un concurs de ball, nois contra noies. Què difícil és fer-los perdre la vergonya als pre-adolescents.

La festa estava ambientada en una discoteca. A la paret li vaig penjar una sèrie de discos en forma de raïm que vaig treure del pinterest on hi posava el nom i l'edat.

Decoració paret

Sobre dels discos hi vaig penjar una garlanda que ocupava tota la paret i que vaig trobar a un basar, que m'anava de perles per a la festa

Garlanda discoteca

Al sostre hi vaig penjar un munt de globus d'aquests que ara van amb leds, però aquests van ser una mica timo perquè no donaven gaire llum. Ja n'havia comprat una altra vegada i aquells estaven molt bé perquè il·luminaven força, però aquest cop els vaig comprar a un altre lloc i van ser fiasco. Però vaja, ja van fer la funció que era simular els llums de la discoteca.

Avui dia, a tota discoteca no hi falta una pantalla lluminosa amb leds (haha, això ho dec haver somiat, perquè fa anys que no vaig a una discoteca), i això és el que vaig fer. Vaig trobar una app per a la tele per convertir-la en una gran pantalla que es movia i posava DJ JORDI.

App Smart Led

Com tampoc no hi podia faltar la famosa bola de discoteca. La vaig començar fent amb trossos de CD, però no m'agradava com quedaven tallats, així que vaig canviar i la vaig fer amb lluentons (lentejuelas, pa entendennos) i agulles de cap. Però us haig d'advertir, si hi ha algú interessat alguna vegada a fer-la, les agulles passen pel forat i les xapetes cauen , així que s'ha de punxar directament el lluentó i fan mal als dits. Jo ho vaig fer amb un didal i encara que no és tant còmode de treballar el meu dit ho va agraïr. 

Bola de discoteca
La bola penjava d'una piràmide inversa que vaig fer amb cartró i vaig folrar amb aironfix platejat, per a donar brillantor.

La qualitat de la foto és penosa, ho sento.

I per acabar la decoració vaig fer dues làmpades de lava, una blava i una vermella, que van causar sensació entre la canalla. Si algú en vol fer, les vaig veure aquí.

Làmpada de lava
Com a punt i final, l'homenatjat havia preparat una sèrie de cançons que volia es posessin durant la festa (recordeu vol ser Dj), el que jo vaig fer, va ser recopilar-les en un CD i com a caràtula vaig posar la invitació modificant un parell de coses per un "Gràcies per haver vingut", i va ser el regal que els vam fer als convidats. I sé del cert que els va encantar. 

I per aquest any, ja s'han acabat les festes, o no.











2 comentaris :

  1. Nena, te has superado! ME ENCANTA TODO LO QUE HAS HECHO PARA LA FIESTA DE JORDI!!!! Qué pasada!!! Besos

    ResponElimina
    Respostes
    1. No hay como tener recursos y una buena cantidad de inspiración en Pinterest.
      Besitos.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.