Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 21 d’abril del 2014

DILLUNS DE... MONA!!!

Avui és dilluns de Pasqua, així que és el dilluns de menjar la mona. Nosaltres, per poder conciliar amb tots els padrins, ens la vam menjar dissabte. Bé, la setmana passada, en vam menjar una altra amb les madrines, la qüestió és fer gresca.

Aquest any per primera vegada la mona l'he feta jo. Haig de reconèixer que tinc una guerra oberta amb els bescuits, no em pugen, i aquest cop no ha estat una excepció. Però seguint la meva tossuderia, jo seguiré i seguiré fins que em surtin bé.

Lletja no va quedar, almenys això crec. Estava feta de bescuit, amb una capa de nata per dins i per dalt banyada a dues xocolates.Una mica de decoració de nata i quatre ous.


Vista des de dalt



Les dues parts, blanca i negra

Al voltant hi vaig posar fideus de caramel. 
L'any vinent, espero que estigui molt més bona. Encara que no en va sobrar massa.

Us desitjo que passeu una Bona Pasqua!!!.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.