Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 23 d’abril del 2014

FELIÇ DIA DE SANT JORDI

Avui és el dia que la majoria dels catalans celebrem el dia dels enamorats. És la nostra diada, el nostre patró, el dia que el nostre cavaller ens va salvar d'un drac maligne.

I jo com a princesa catalana que soc, li he agraït al meu Sant Jordi particular fent-li una postal.






I juntament amb els dos cavallerets, anirem a buscar el llibre. El punt ja el tenen, els hi vaig fer l'any passat.


No vull deixar de felicitar a tots els Jordis el dia del seu sant, en especial el que tinc a casa. Que tinguis un feliç dia.

3 comentaris :

  1. Avui, que estic fresca i no he anat a treballar, entro a fer una ullada... Com m'agraden aquestes senyeres i aquests punts de llibre, princesa! I visca la síndria, Sant Jordi C. i el drac Joanet, hehehehe!!!!!!!!!!
    Una abraçada ben forta i demà, 1 de maig, parlem, amiga!

    ResponElimina
  2. Per cert, llegit el llibre "Tengo tanto que contarte". Molt entretingut, pim pam, durant aquesta Setmana Santa. Ens ho vam passar pipa diumenge de Rams! Gràcies...

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.