Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 2 d’abril del 2014

FITXES DE LECTOESCRIPTURA P5

Que el petit és un nervi, és una cosa que ja tinc assumida i que ja us ho he contat alguna vegada. Que no és hiperactiu també és una cosa que tenim bastant clara, perquè quan vol i li interessa s'està quietet que ni t'adones que hi és.

El que em faltava per saber és aquest neguit que té a l'hora de seure per menjar o fer els deures, que no pot parar d'aixecar-se o moure's a la cadira. a què es deu. Així que vaig anar a parlar amb la psicòloga del cole i al final vam arribar a la conclusió que és conductual. Quan alguna cosa no li agrada, s'avorreix i no para quiet.

Total, unes pautes per a que s'acostumi a asseure's bé i tranquil i ja està. A més, li hem canviat la cadira de menjar per una més alta  i sembla que li va millor.

Xerrant, xerrant amb la psicòloga, li vaig comentar que a casa treballàvem amb les lletres, i que jo buscava molt per internet fitxes per treballar les lletres i la lectura (està aprenent a llegir), però que no trobo res que s'adeqüi al que vull fer, que tot el que trobo són traços de grafomotricitat o coses que ja són de primària. I em va dir que ho fes jo,  em va donar la idea de com ho podia fer. I així he fet. Li he muntat unes fitxes a la seva mida.

Us les deixo aquí per si algú hi vol treballar. S'han de millorar una mica, el conte és massa llarg (el vaig treure d'algun lloc de recursos d'internet), però segur que en faré més, li agrada treballar-les.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.