Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 19 de maig del 2014

DILLUNS DE LLIBRES - LA MEVA MALETA D'ADHESIUS





Avui he fet neteja de la prestatgeria dels llibres del petit perquè ja no en cabien més. I m'ha sortit aquest llibre, La meva maleta d'adhesius.

Comprada al Cercle de Lectors

És una carpeta que inclou tres llibres, com els d'aquí sobre, en el que l'activitat a fer és aconseguir convertir un simple cercle en una figura, ja sigui postre, animal o personatge.

Comences amb un cercle

A cada pàgina tens el cercle que has de guarnir i el model per fer-lo. 

Aquests són els llibres

A les pàgines centrals tens tots els adhesius necessaris per fer el que et demanen.

Evidentment, després els nens poden fer volar la imaginació i fer les seves pròpies formes. 

És un llibre que està molt bé per als més petits, primer perquè han d'aguditzar la vista, s'han de fixar en tots els detalls. Segon perquè és molt simple i sempre parteixes d'un cercle. I tercer perquè poden fer les seves pròpies creacions.

A més els adhesius són de posar i treure, així que no hi ha problema si s'equivoquen o volen canviar la figura.

Ara, amb 6 anys ja ho veiem per a nens petits. Però mentre ha durat, ho hem passat força bé.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.