Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimecres, 21 de maig del 2014

ELS FILLS ENSENYARAN ALS PARES

Aquesta frase l'he sentida un munt de vegades. Sempre s'ha dit que amb les noves tecnologies els fills van molt més avançats que els pares. I avui ha estat el primer dia que ho he pogut comprovar.

Amb 11 anys, el meu fill ja té un bloc que han creat a classe, i correu electrònic que es va mirant de tant en tant.

Avui, m'ha ensenyat una nova funcionalitat, una pàgina on es poden posar veus i crear personatges.

Voki, es una pàgina dissenyada per als mestres per a fer presentacions i crear avatars per a ensenyar als estudiants. Però també per crear personatges animats per divertir-se.

Avui he estat jo l'alumna.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.