Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 5 de juny del 2014

REGAL MESTRES - RELLOTGE PERSONALITZAT

Normalment per aquestes dates ens trenquem el cap sobre què els podem regalar als mestres per donar-los les gràcies per tota la paciència que han tingut amb els nostres fills i tot el que els han ensenyat.

Amb els anys que porto com a mare estic molt contenta amb les mestres que han tingut els meus fills, i per això sempre he procurat fer-los un detall tant per nadal com a final de curs. Però també procuro que el regal el facin els nens o si més no que ells participin a l'hora de fer-lo.

Els regals d'aquest any encara no us els puc ensenyar. Però a canvi us ensenyo un que vam fer fa un o dos anys.

El del Joan
La idea la vaig treure del Pinterest. Vaig comprar un rellotge de cuina a un basar, sempre mirant que es pugui desmuntar per darrere. 

Després, vaig agafar una cartolina del mateix color del rellotge i li vaig donar la forma per posar-la dins. Els hi vaig donar als nens per a que hi fessin un dibuix. 

Un cop, el dibuix estava fet, amb molt de compte, es desmunta el rellotge per darrere, i traiem les manetes. Ara és el moment de marcar on anirà tot allò que li vulguem enganxar. En el nostre cas, li vam posar materials que fan servir a l'escola, clips, ceres, grapes, maquinetes. Sempre tenint en compte que no ha d'abultar molt perquè sinó no es podrà tornar a muntar. 

Detall material enganxat
Tot ha d'anar ben enganxat, perquè un cop dret, no caigui cap estri. Desprès, podem tornar a muntar la maquinària del rellotge. Però, abans de posar-hi el vidre i tancar-lo, hem de comprovar que les manetes fan tota la volta i no s'enganxen amb cap article dels que heu enganxat. En el nostre cas, vam haver de retallar una mica les manetes peque s'enganxaven amb la maquineta. 
Rellotge Jordi

Rellotge Joan

Ells van estar molt contents de poder participar en el detall a la mestra. I ella encantada de que els nens li fessin alguna cosa.


Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.