Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 24 de juny del 2014

UN MINI ALBUM

Avui us porto l'últim regal que vam fer per una mestra, la d'anglès.

És un mini àlbum de fotos.

L'esquema  inicial amb les mides el vaig treure d'aquí.
Model de muntatge
A partir d'aquesta plantilla i amb un full de 30x30 es fa l'àlbum. Un cop retallat i fets tots els plecs vaig començar a fer la decoració.

A les tres pestanyes de baix els vaig haver de treure 3mm perquè sinó a l'hora de plegar-lo quedava arrugat perquè se solapava amb les pestanyes de dalt.

Una altra consideració és que la pestanya de la dreta és mes estreta perquè ha de quedar plegada cap a dins, per tant a l'hora de fer les cartolines on aniran les fotos s'ha de tenir en compte que se n'han de fer tres de més estretes.

Així és com em va quedar:

Àlbum tancat

Interior obert 
Exterior obert 
Detall de les solapes 
Parcialment tancat

Detall de la floreta

Vista dret
Mireu si soc desastre, que a la mestra del cole, li vaig fer un altre, d'un estil diferent però no li vaig fer ni una sola foto. Ufff, la neurona.

Igualment no serà l'última vegada que el faci. M'ha agradat com queda.

Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.