Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 22 de setembre del 2014

FESTA NEÓ

Hola, l'altre dia quan a l'ensenyar-vos el resum del nostre estiu en imatges, us vaig dir que havíem fet una festa, i és que el meu home va fer 43 anys. I com no, ho vam celebrar.

Aquest cop em venia de gust posar color vius, els colors de l'estiu. I què millor que fer una festa de colors llampants, fluorescents. La festa neó.

Aquesta vegada vaig canviar la garlanda per una cortina d'anelles fetes totes amb cartolines lluents, rosa, carbassa, groc i verd, formant una cascada que ballava amb el vent.

Després amb una tira de paper pinotxo tallada amb serrells, vam folrar el la part posterior de les cadires.

No vam comptar que l'aire ens ho faria volar i vam haver de posar més cel·lo del que hagués volgut. Però al final van aguantar.

Detall a les cadires

Per fer més divertida la taula, hi vaig posar dos detalls, un d'ells va ser una galleda de la platja fent de pot per tenir els ganxitos,

No em va donar temps de fer la foto abans que se'ls mengessin.
i l'altre toc de color, va ser un plat ple de globus d'aigua de colors. 

No en va quedar ni un
ja us podeu imaginar com van acabar aquests globus. A casa, les festes estiuenques acaben normalment amb una guerra d'aigua.

I per últim, i que em va agradar més, va ser la nevera per mantenir les begudes fresques. Una mini piscina carregada de glaçons. 

La nevera

La piscina va ser la canya

I a què no sabeu on van anar a parar els glaçons?, doncs dins les pistoles d'aigua per la guerra. 

I uns dies després la piscina encara la vam fer servir per a un bebè que va venir a casa.

Per últim, i el que em va resultar més complicat, van ser els marca llocs. Se'm va ocórrer la genial idea de fer unes tumbones com a la platja amb escuradents. Van costar una barbaritat, se'm desmuntaven les potes, però al final ho vaig aconseguir. Per sobre, com si fos la tovallola a la platja, hi vaig posar un tros de tela, amb el nom de cada persona.


La tumbona marca llocs

Bé, així és com va quedar la decoració de la festa neó d'aquest estiu. Ens ho vam passar pipa.


Decoració de la taula

4 comentaris :

  1. Què guapo tot!
    No em canso de repetir-ho: ets una crack!!!!!!

    ResponElimina
  2. Todo súper chulo. Las tumbonas son una pasada! Te costaría hacerlas, pero el resultado es muy original y divertido. Petonets!!!

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.