Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 25 de setembre del 2014

LA PRIMERA "CARD IN A BOX"

O postal en una caixa.

Postal en una caixa/ card in a box
Les havia vist per Pinterest (us deixo l'enllaç al meu per si les voleu veure), i em feia gràcia fer-ne una. Així que aprofitant que era l'aniversari de la filla d'una amiga, vaig llançar-me a la piscina i vaig fer la primera.

Sincerament creia que seria molt complicat, i no ho és gens ni mica. Simplement per fer la caixa fas servir la plantilla, la retalles i doblegues seguint les indicacions. La caixa ja està muntada. 

El següent pas és la decoració, dins hi pots posar el que més t'agradi. Com era per una nena de 8 anys, jo la vaig fer en tons festius. Un paper que hi posava Happy Birthday i unes flors ven vistoses. 

Detall del paper amb purpurina
Per a que quedés més festiva li vaig enganxar uns globus amb paper decorat i amb un llaç de baker twine. Per a que el fil s'aguantés, el vaig enganxar amb un tros de polipropilè (allò que s'usa per enquadernar)

Detall decoració
Aquí us deixo unes fotos per a que la veieu. Ara m'adono que els globus han quedat una mica sosos. La propera quedarà millor.



Detall de la decoració per sota.
I així és com va quedar per regalar. 

Detall paquet

Fins la propera.





2 comentaris :

  1. M'agrada molt la teva card-in-a-box! Jo també n'he fet alguna i, com dius tu, no són complicades i sí molt agraïdes.

    ResponElimina
    Respostes
    1. No serà l'última que faci.
      Gràcies per passar-te per aquí.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.