Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dimarts, 7 d’octubre del 2014

CALENDARI 2015

L'any passat a la sortida de les Supernenes la Cactus i la Bombolla van veure un calendari molt xulo on els mesos eren peces de roba.

Com que les dues saben perfectament quant m'agrada fer manualitats a mi, em van demanar que els en fes un. Però clar, ja estàvem pels volts del Nadal i no em donava temps a fer-lo. Així que per a mí mateixa vaig pensar, ja els el faré per l'any vinent.

I així ha estat, a la sortida d'aquest any, els he fet com a regal el calendari esperat.


Les peces de roba les vaig treure buscant per Google. 

Només em va caler fer-les a la mida que jo volia i imprimir-les.







Després els vaig posar a cada peça el calendari del corresponent mes, per davant i per darrere. 
També els vaig dibuixar un cor a les dates assenyalades de l'aniversari dels nostres fills. 

Finalment els vaig retallar i els vaig pintar (això és el que més va costar, ja no fan retoladors que aguantin com abans, de seguida es van gastar).

I així van quedar. Ja el tenen penjat, i això que és pel 2015, jeje.





4 comentaris :

  1. Os puedo decir que ha quedado chulísimo!!! Yo tengo la suerte de tener uno de los calendarios colgado ya delante de mi mesa de trabajo. Cada día te superas más y más princesa!!!! Un besazo muy fuerte. Bombola

    ResponElimina
  2. Xulo, xulo, xulo!!!!...
    M'agrada molt!

    ResponElimina
  3. La verdad es que es una idea para regalar súper chula y muy bonita... Enhorabuena por el trabajo bien hecho!! Petonets

    ResponElimina
    Respostes
    1. Si ya tengo pensados otros destinatarios.
      Besitos.
      Envíame más cositas chulas.

      Elimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.