Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

divendres, 12 de desembre del 2014

ARRANQUEM EL NADAL

Oficialment aquesta casa ja està guarnida de Nadal. Des de fa uns anys, pocs, la decoracio és minimalista, em vaig afartar de treure tonteries de Nadal de tota la casa, que fins i tot el mes de març encara trobava. Així que ara, només decorem el menjador i la corona de la porta.

Aquest any he fet tres o quatre coses, la corona, una garlanda i una decoració per l'arbre. No m'ha donat temps a fer una altra decoració que tenia pensada per l'arbre. Mala sort, l'any vinent serà.

Avui us porto la garlanda. Sense recarregar, com a mi m'agraden les coses, però que quan t'asseus al sofà et recorda que estàs al Nadal, que fa festa i que et convida a passar més estona en família veient una pel·lícula del Pare Noel.

Imatge general
És una garlanda feta amb els colors tradicionals del Nadal, encara que jo últimament fugia d'aquests colors, aquest any m'ha vingut de gust tornar-hi.

Són un simples cercles troquelats amb cartolina vermella. A cada punta i a la separació de les paraules, una estrella troquelada amb cartolina verda. 

Per les lletres que formen el Bon Nadal em vaig imprimir d'internet (buscant pel Google) un abecedari que m'agradés. Em vaig calcar cada lletra a sobre d'un paper metàl·lic daurat que una vegada vaig comprar (i que, per desgràcia no recordo on i no l'he trobat mai més) que és una meravella perquè és metàl·lic per les dues cares i dóna molt de joc. 

Així queda de prop

Així queda l'estrella

Després vaig unir cada peça, fent-li un forat a cada costat, per a que no es moguin, amb un cordill daurat.

I així és com queda el racó del Nadal de la xemeneia. 


Racó del Nadal

El Tió posa per a l'ocasió, normalment està per qualsevol lloc de la casa, allà on sigui el petit i sempre menjant. Aquest no cagarà, explotarà. 

Del calendari d'advent quadrat us en parlaré el proper dia.





Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.