Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dilluns, 29 de desembre del 2014

DECORACIONS ARBRE NADAL

Hola bon dia, com ha anat la primera part de les festes? nosaltres molt bé, molt tranquil·les, que d'això es tracta. Amb família els dies assenyalats i la resta de dies, a casa, veient pel·lícules nostàlgiques del Nadal. La veritat que han estat uns dies molt macos.

Avui us mostro els arbrets que vaig fer per penjar al nostre arbre. Els vaig treure d'aquí i em van entusiarmar. A més, són senzillíssims de fer.



Primer de tot, vaig buscar diferents poemes de Nadal per internet (la meva inspiració no dona per tant) i els vaig passar a un full de Word amb lletra manuscrita i d'aquí els vaig imprimir amb una cartolina, d'un color cremós, en tinta verda. Seguidament, la vaig envellir amb la tinta Distress vintage photo i per a que m'aguantessin més li vaig posar una capa de selladora per sobre.

A partir d'aquí, vaig tallar 12 triangles isòsceles. Per darrere els vaig enganxar una pinça d'estrendre la roba, de fusta.



Si la cartolina no és molt gruixa, cosa que passava en el meu cas (perquè sinó no la puc imprimir) procureu sempre tenir els arbrets col·locats bocaterrosa, perquè si no es començaran a doblegar.



Per últim, els vaig enganxar a dalt un penjollet que és el que fa que el puguis penjar a l'arbre, amb un cordill per donar-li un toc més rústic i ja està. La nostra decoració de l'arbre d'aquest any.




Cap comentari :

Publica un comentari a l'entrada

M'encanta que em comenteu alguna cosa.