Blogging tips

Etiquetes

Traducir / Translate

dijous, 22 de gener del 2015

EL DETALL DELS REIS

Avui torno a atacar amb les coses del Nadal. Per Reis a mi m'agrada embolicar tots els regals iguals i posar-hi algun detallet. L'any passat vaig fer aquestes etiquetes amb un Rei per posar el nom del destinatari de cada regal:



Aquest any navegant pel Pinterest vaig veure uns arbres de Nadal que em van cridar l'atenció i vaig trobar genials per posar als regals del reis i els vaig fer

Arbres fets amb filferro

Em venia de gust tornar als colors típics del Nadal, el vermell i el verd, així que vaig decidir combinar aquests dos colors en tots els regals i penjar-hi un arbre.

Ja veieu que és de lo més senzill del món, estan fets amb filferro i a cada volta li vaig col·locar una bola. 


Posats sobre el regal quedaven d'allò més vistosos.


Per altra banda, un dels regals era un bono d'unes entrades per anar al teatre. Però no quedava xulo només donar el paper, així que li vaig fer una funda a joc amb tots els regals.

Porta-entrades
Evidentment havia de ser vermella i verda, Per sobre hi vaig tirar un spray (no recordo el nom) per fer-la brillar. A les estrelles també els hi vaig posar i a més els hi vaig posar Glossy Accents per fer-les ressaltar.


A la part de sota, vaig fer una greca amb embossing calent, la intenció era que quedés blanc com les estrelles, però la pols va resultar ser incolora, així que ho vaig entintar una mica per a fer-ho destacar.


Per dins molt senzill, una línia de punts i una mica de washi tape. Clean and simply com m'agrada a mi.









3 comentaris :

  1. M'encanten aquests arbres de Nadal! Ja m'he portat la imatge al meu pinterest per tenir-ho en compte l'any que ve. Petons

    ResponElimina
  2. Xulíssims els arbres de Nadal de filferro!!!!!. I el sobre per guardar les entrades està molt bé, no es qüestió de donar només el paperet!!jajajaja
    Petonets i bon cap de setmana!!!!!

    Charo

    ResponElimina
  3. Ei!! ja tens el botó de seguidors!!! ara sí que no em perdré cap entrada!!! guai! Què dir? que m'ha encantat la idea dels arbres i segur que en el algun moment l'utilitzaré, queda realment vistós. I la funda de les entrades és molt xula!!! Un petonàs

    ResponElimina

M'encanta que em comenteu alguna cosa.